مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 13:102021-12-02اقتصادي

روستای  پَس قلعه شمیرانات از نعمت گاز برخوردار شد


مراسم بهره برداری از گازرسانی به روستای پس قلعه شمیرانات با 250 خانوار در شمالی ترین منطقه تهران با حضور استاندار تهران و فرماندار شمیرانات برگزار شد.

- روستای  "پَس قلعه" شمیرانات از نعمت گاز برخوردار شد مراسم بهره برداری از گازرسانی به روستای پس قلعه شمیرانات با 250 خانوار در شمالی ترین منطقه تهران با حضور استاندار تهران و فرماندار شمیرانات برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن منصوری - استاندار تهران - در این مراسم با اشاره به بهره برداری از پروژه گاز رسانی به روستای پَس قلعه گفت: اقدامات اجرایی این پروژه از یک سال پیش با کار و تلاش شبانه روزی مهندسان آغاز شد و امروز نیز در آستانه فصل سرما این پروژه به بهره برداری می رسد.

برای اجرای این طرح با 6500 متر لوله گذاری حدود 80 میلیارد ریال هزینه شده است.

وی به ظرفیت های گردشگری و فرهنگی روستای پَس قلعه اشاره کرد و افزود: دولت آمادگی دارد در قالب طرح مشترکی بین دهیاری و بخش خصوصی شرایط بهتری را برای گردشگری منطقه ایجاد کند.

سیدمهدی ساداتی - فرماندار شهرستان شمیرانات- نیز در این مراسم با اشاره به موقعیت جغرافیایی منطقه گفت: در این منطقه ظرفیت های خوبی وجود دارد و ان شاءالله با برنامه ریزی صحیح و درست خدمت رسانی لازم به مردم این شهرستان انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روستای  پَس قلعه شمیرانات از نعمت گاز برخوردار شد

روستای  پَس قلعه شمیرانات از نعمت گاز برخوردار شد